Tetoviranje kanom

Već sam vam pisala kako je to živeti u Dohi i verovatno ste stekli već neki utisak, formirali neko svoje mišljenje.
Nose se abaje i hidžab, pije se karak, jede svašta nešto ukusno… i posećuju neka divne plaže, muzeji, restorani. Naravno, opet napominjem, to je samo jedna strana ogledala. Ona savršena. Ali, kako sam ustala na desnu nogu, lepe stvari i pišem. Šminka, abaje, i kana!
Kana? Da, kana! Znate, to je ona kana što se kod nas popularizovala jedno vreme (ne znam da li je još uvek u modi, ali verujem da nije), onda su žene shvatile da to nije PRAVA kana, da joj stavljaju neke dodatke, da kosa opada, da ne farba lepo, da ne miriše dobro…i tako dalje. I odjednom, bum, prestadoše da je koriste. E, ovde, ta kana je još u modi. I ne verujem da će ikada izaći iz mode.
Kako sam kupila abaju, morala sam svoj look da upotpunim i tetovažom, koja se, kako mi je Indijka koja je i radila rekla, skida posle dve nedelje. Meni je nestala posle manje od nedelju dana, ali kako god, bila sam happy ko malo dete dok sam zevala u svoje noge koje su bile isrctane (zbog posla nisam šarala ruke). I da, tetoviranje kanom je oko 10 ryala, što je u prevodu na našu valutu, oko 300 dinara ili 2.41 eura.
11386507_691517574316380_854562669_n
Ne bih da vam dosađujem istorijom upotrebe, od čega nastaje i tako dalje, imate sve to lepo na vikipediji, naravno, na engleskom uvek ima više, već vam dajem moj izbor fotografija sa neta. Uživajte!
Prva fotografija: moja, korišćen crno-beli televizor što fotka u boji
Ostale fotografije sa, drage mi stranice, weheartit.com 🙂
Poooooozdrav!
Leave a Reply

