Ko zna

large

Trudim se da ne pratim novosti. Nazovite me kako god želite, jednostavno me više ne interesuju “noviteti” u našoj zemlji. Eto, možda je to razlog moje pozitivnosti. Ko zna.
Živim bez televizora, prikovana uz internet po potrebi i nužnosti. A možda to treba promeniti.
Obrisala sam sve bliceve i blic žene, anlajkovala (već tri sekunde pokušavam da pronađem antonim od lajkovati) sve te neke stranice stranog mi sadržaja i sada mi je “mirna glava”. Gledam šta mi se gleda i vidim šta bih da vidim.
A i pravo da vam kažem…
Ne treba mi sport plus blic žena da saznam kada smo pobedili, a kada izgubili. Naslućujem i da se nešto dešava sa ćirilicom, ili bar tako moji FB prijatelji komentarišu. Spominju se neke bitke iz prošlosti, rane koje i dalje bole i imigranti.
Njih sam videla, pa mi je komšika nešto pomenula, a za večerom se povela i bitna polemika. Šta ćemo sa njima?
Pročitala sam i blog – to mi je prozor u svet, kažu dolazi zima, a oni su napolju. A onda malo više istraživala.
Kažu, uskoro će rat. Ne daj, Bože. A onda drugi – pustite ljude. Došli su sa misijom. Oni su samo u prolazu. Svi se nešto uznemirili i pošašaveli.
Ko će ga znati šta činiti. I kuda sva ta polemika vodi.
Leave a Reply

