Doha, jedna crtica iz Dnevnika

IMG_8791Prvi dani u Dohi. I već raste lista sa sitnicama koje život znače a koje nedostaju. Nedostaje mi miris svežine. Nedostaje mi vetar. Nedostaje mi (VEĆ) kiša i nervira me što sunce stalno prži. Nedostaje mi ZELENO, ovde je sve nekako sivo žuto i tužno. Depresivno.
Već danima ne izlazim iz zgrade bez pratnje. Znam da mi se ništa neće dogoditi, ali… Neki strah se uvukao pod kosti.
Pre tri dana išla sam do prodavnice po Koka Kolu. I dalje sam zavisnik, priznajem. Neki čovek sa maramom belo crvenom i u beloj odeždi zaustavio je automobilštinu pored mene i tražio mi broj. Pokazala sam mu prsten i bukvalno pobegla. Znam da su to normalne situacije ovde. Žale mi se devojke koje srećem. No, nije ti svejedno. Pogledi se lepe za tebe. I sad bi kao trebalo samopouzdanje da ti raste, a ti se osećaš prljavo i čudno. E, pa da, prestala sam da nosim haljine iznad kolena i majice bez rukava. Nekako mi je neprikladno. Mašina za ispiranje mozga je upaljena. Proces je u toku. Navikla sam na crne abaje. Razmišljam i da kupim. Kažu, tad te niko i ne gleda. Ne smeju, valjda.
Na Fejsu, otkako sam promenila mesto prebivališta, stižu zahtevi i čudne poruke. Mislim da nigde na svetu muškarci nisu toliko očajni ko ovde. A možda samo tako izgleda.
u
Iz potrebe da osetim svežinu jutra, smarala sam mog čoveka da izađemo da trčimo, izjutra, rano. Nekoliko dana je bežao i ubeđivao me da jutra nisu ko na Balkanu dok najzad nije popustio i odlučio da me povede u šetnju. Al bukvalno. U povratku sam umalo bacila i peglu. Ovde nikad nije sveže jutro. Ovde nikad nema svežine. Ovde vreme nije normalno. Prikovana za krevet nekoliko dana osetila sam da mi još više nedostaje zelenilo, šetnja pokraj reke, zvuk reke, svežina jutra i vetar. Barem klima radi. I bar imam pisanje. Više mi se ne trči. Sad ću samo da pišem. Čitam. I komentarišem.
10 thoughts on “Doha, jedna crtica iz Dnevnika

      1. Samo ti piši.
        Planiram tamo da fizikališem sledeće godine. Iz mog grada su neki već otišli. Ne žale se! 🙂

        Like

      2. Da, rade na građevini. Nemam pojma sa kim rade. Čekam da mi se vrati prijatelj, i reći ću ti. Inače, firma koja šalje ljude iz Srbije za Katar ne postoji, ali o tome kako su otišli ne bi da pišem ovde. Ali znam da su OK, da se poštuje radno vreme i isplata, to jest – glavni razlog zbog kog su otišli.
        Pozdrav! 🙂

        Liked by 1 person

Leave a Reply

