Blogerajski leksikon

Kao član grupe Blogeri na fejsu postajem deo igrice! U igru me je uključila jelenadilber sa sledećim pitanjima

Da možete da birate gde biste se ponovo rodili, u kojoj bi to zemlji bilo i zašto baš u toj?

  •      Da mogu da biram…izabrala bih Finsku. Dopada mi se priroda, klimatski uslovi i naravno, sistem obrazovanja u toj zemlji. Dopada mi koliko pažnju Finci posvećuju nauci i obazovanju, koliko se trude da dete od malena osamostale i pripreme za životne borbe. I još neke studije kažu, da su Finci među najsrećnijim ljudima na svetu.large (4)

Da li verujete u boga i zašto da/ne?

  • Verujem u energiju koju mi, ljudi nazivamo Bogom. Mi samo smo neka vrsta energije, energija je u našim mislima i postupcima… To je, čini mi se, energija privlačnosti ili zakon privlačnosti – a to je ono što povezujem sa Bogom. 

Da li biste više voleli da za života budete bogati i poznati, a posle smrti zaboravljeni ili da za života budete siromašni i neshvaćeni, a posle smrti najslavnija ličnost našeg vremena?

  • Nisam sigurna. Isprva sam htela ovo drugo, ali kada razmišljam i o ljudima oko sebe, ne bih volela da budem potpuno siromašna. Uopšte, šta znači reč siromašan? Ako imam dovoljno hrane i novca za neke osnovne životne potrebe, i to je siromašan, onda ovo drugo bi mi bilo u redu. Ako bih najslavnija ličnost bila posle smrti, a moji voljeni bi se mučili oko mene, tokom mog života i ne bih mogla deci da pružim najosnovnije, onda bolje da budem bogata, pa zaboravljena…

Koji pronalazak u istoriji za vas ima najveći značaj i zašto?

  • Knjiga. Od knjige sve počinje. large

Da li vam  je nekad neko koga niste voleli izjavio ljubav i kako ste reagovali?

  • Ne sećam se. o.O 

Da možete da vratite vreme, da li biste iste osobe birali za kumove?

  • Naravno. To su divne duše.

Da li u sebi još uvek pronalazite dete i na koji način?

  • Veliko sam dete. Ne dozvoljavam sebi da odrastem potpuno, volim, recimo, da kupim bojanku i ko dete sednem uz nju i prepustim se mislima i opuštanju, volim da pravim Sneška Belića, čak i da pevušim pesme za decu…i sl. Moja profesija mi ne dozvoljava da odrastem i kada bih htela. Druženje sa decom i sam biti dete među njima je predivno.large (5)

Kada biste jedan dan bili na vlasti, šta biste prvo uradili?

  • Promenila bih sistem obrazovanja po ugledu na škole u Finskoj i uklonila neke emisije mašine za ispiranje mozga sa televizije.large (6)

Koje čulo vam je najosetljivije?

  • Šesto čulo. 🙂 

Da li se plašite da u životu donosite važne odluke ili ne?

  • Ne bojim se. Ako ne sada, kada? Za sve postoji rešenje i način. Ako stojimo u mestu, ako ne menjamo sebe i ako ne donosimo odluke, ne upravljamo našim životom a to vodi u pasivnost, depresiju, nesreću. 

Da li umete da budete srećni?

  • Srećna sam. Dakle, umem! 🙂large (7)

A sad, pitanja za druge:

  1. Koje su to sitnice koje vam život čine lepšim?
  2. Koji su vaši jutarnji rituali? Kafa? Čaj? Ili nemate ritual?
  3. Knjiga ili misao koja vam je promenila način sagledavanja stvarnosti ili koja vam je vodič kroz život – dakle, ona koja utiče u nekom pogledu na vas?
  4. Omiljeni film?
  5. Jedna uspomena, događaj iz detinjstva.
  6. Požar u vašem stanu (ne dao Bog), morate hitno da izađete, šta nosite sa sobom?
  7. More ili planina?
  8. Opišite sebe u tri reči.
  9. Imate li hobi? Šta?
  10. Da li ste u dobrim odnosima sa komšilukom?
  11. Zemlja koju biste voleli da posetite. I zašto?

Nominujem:  Alisu Barcic​, Mirjanu Stojadinović​, branislav84bojicic, Predraga Damnjanović,​ Negoslavu Stanojevic​ i Nebojsu Krivokuca​. Nadam se da ćete uživati! 🙂

I opet nominovana. Dan posle. 🙂 large (2)

1. Da li u Vašem životu postoji trenutak koji bi ste rado ponovo proživeli? Koji je to trenutak?
Naravno da postoji. Branje voca sa decom iz ulice u kojoj sam odrastala. Ah, to detinjstvo.
2. Da je teleportacija moguća – koja bi bila Vaša prva destinacija?
Helsinki. Finska. 😉 
3. Kako je najbolje vaspitavati dete 21.Veka? Verujete li u to da je “batina iz raja izašla”?
Za batinu već nisam sigurna, ali bih pokušala da ga naučim odgovornom ponašanju od malena. Navike, obaveze, pripremiti ga za odrasli svet od malena tako da mu ta planeta puna posla ne bi predstavljala problem. 
4. Šta bi ste prvo promenili u Vašem okruženju?
Želim više cveća i osmeha.
5. Koliko ste dugo tražili posao?
Tri meseca, pa radila oko godinu dana. Sada opet tražim.
6. Vaš najveći uspeh je…
Pronaći mir u sebi i sa sobom, sve ostalo je onda lako.
7. Kako reagujete na nečije provokacije?
Trudim se da ne reagujem. Dakle, ignorisanjem.
8. U čemu najviše uživate?
U kafi, pisanju, dobroj muzici i zagrljajima.
9. Čega se plašite?
Ovo pitanje mi je najviše vremena oduzelo. Razmišljam. Bojala sam se visine, pa sam išla na paraglajding i prevazišla, bojala sam se neuspeha i nisam uspevala u nekim stvarima i zamislima i shvatila da i to nije tako strašno. Zaista ne znam čega se bojim. Sigurno postoji strah od nečega, ali sada ne umem da pronađem.
10. Knjiga ili film? U kakvim knjigama-filmovima uživate?
Knjiga. Utopija. Inače, čitam šta stignem. Stalno čitam. Sve.
11. Idealno vreme odmora?
Misli se na mesec ili doba dana? Odmor dobro dođe kad god da je. 🙂
I idemo opet, treći krug, pitanja mi postavila  http://www.ritamdana.com/ red je i da odgovorim! 🙂
HeartClipArt
1. Sećate li se svoje prve ljubavi, tj. da li se sećate prvog osećaja zaljubljenosti i kakav je bio (osećaj)?
Sećam se svoje prve ljubavi, ali se ne sećam svog prvog osećaja zaljubljenosti. Čudno, zar ne? ALI, sećam se ovog poslednjeg osećaja zaljubljenosti, koji još uvek traje, javi se često to neko ludilo, kad misliš da letiš…
2. Ljubav je čest motiv u blogerskim pričama. Da li je teško napisati ljubavnu priču sa srećnim krajem?
Ne volim da pišem ljubavne priče. Nisu sve prave ljubavi tužne. 😉
3. Ljubav ili sreća. Šta birate?
Ljubav je sreća, zar ne? 
4. Ljubav često klizne u patetiku. Da li su za to krivi ljubavni romani i filmovi, ili život zbilja ume da režira baš takve obrte?
Život ume da stvara i patetične situacije. Nekoliko puta sam postala svesna svoje patetike u toku patetisanja. I onda, nit da se smeješ zbog patetisanja, niti da plačeš zbog same situacije… 
5. Kažu da postoji bezuslovna ljubav. Šta vi mislite o tome? Ako verujete da postoji, volela bih da navedete primer.
Postoji bezuslovna ljubav. Ne treba očekivati. Treba voleti. Ne treba osuđivati. Treba upoznati i voleti. Voleti je divno, samo mnogi ne znaju da vole na pravi način. U miru sa sobom. 
6. Da li je se na ljubav može „navući“ kao na drogu?
Da! 
7. Da li ste imali iskustva sa ljubavnim „progoniteljima“, osobama koje su ufiksirale da ste vi idealna osoba za njih pa vas uznemiravale dokazujući svoju ljubav i odanost?
Jesam imala neku vrstu iskustva sa tim, ali, hvala Bogu, nije otišlo u krajnost. 
8. Da li verujete u prijateljstvo posle ljubavi?
Ne. Posle velike ljubavi, prijateljstvo je nemoguće ostvariti.
9. Momo Kapor reče da posle ljubavi na kraju ne ostaje ništa. Kakva su vaša iskustva?
Ostaje sećanje. Ostane iskustvo. Nauk.
10. Da li vam se desilo da naletite na neki blog, na nekog ko tako dobro piše, da ste se jednostavno zaljubili u njegov (njen) stil…
Nisam se zaljubljivala u blogeraša, ali mi se događalo da se zaljubljujem u stil čoveka koji piše, pa čak i u pisce (i one fizički mrtve).
11. Da li ste se ikad zbog ljubavi povukli, puštajući osobu da bude sretna sa nekim drugim, iako ste je vi istinski i duboko voleli?
Da. 
3 thoughts on “Blogerajski leksikon

  1. Istina je da sam prva na spisku nominovanih, ali opravdano sam poslednja koja je odgovorila na tvoja pitanja :D. Inače, odgovori su ti super, a evo i mojih… 😉 :
    1. Pisanje, kao jedna od sitnica.
    2. Kafa, uz nju najradije vodim Jutarnje monologe :).
    3. JEDI, MOLI, VOLI – jer su to tri najbitnije stvari u životu (za mene). Trenutno je ponovo čitam.
    4. Sex i grad. Oba dijela.
    5. Ulažem kviska na pitanje pod rednim brojem 5.
    6. Medicinskog radnika ili vatrogasca.
    7. Oboje.
    8. Neodlučna, za druge dvije riječi se ne mogu odlučiti.
    9. Pisanje, opet kao sitnica.
    10. Imam najbolji komšiluk i u odličnim smo odnosima.
    11. Francusku, Pariz. Jer, ljubav ❤

    Liked by 1 person

Leave a Reply

